The Butcher

Megtalálható

A Mészárossal még a The Depths pálya korai szakaszában fogunk összefutni, mielött lemennénk a csatornarendszerbe.

Ezeket dobja ha megöljük

Sack (sisak), ismeretlen, 500 lélek.

Gyengéi

Hátbaszúrás és a méreg.

Támadási szokásai

- Alap suhintás a Húsbárdjával.
- Párhuzamosan tartja magamellett a bárdjait és lefele aprít velük.
- A feje felé tartja a bárdját és lecsap vele a földre.
- Próbálja a balkezében tartott kampóval elkapni a játékost. Ha sikerül neki, akkor lecsap a bárdjával. Úgy tűnik még a pajzson keresztül is el tud kapni.

Leírás

Kettő van belőlük, az egyik mérgező kutyák társaságában van, a másik a Pyromancer NPC -t őrzi. Nagyjából hasonlóan támad, mint a nagy csontváz Firelink Shrine temető részén. Két fegyvert hordanak, az egyik egy masszív hentesbárd, a másik pedig egy nagy késnek néz ki.

Stratégia

Eléggé lassan mozognak, könnyű leszedni őket, ha külön-külön egyesével harcolunk velük. A helyszín hemzseg az élőhalottaktól, plusz a kutyák is nehezítik a harcot. Érdemes lassan haladva, apránként kiiktatni mindenkit, mielött a mészároshoz kerülünk. Célravezető stratégia, ha elgurulunk mindig a csapásai elől, és hátulról ütjük meg. Ezzel a módszerrel könnyen legyőzhetjük, mivel viszonylag lassan mozog. Egy másik jó technika még, ha beállunk egy oszlop mögé, és akörül körözünk, úgy hogy ő mindig a túl oldalán legyen az oszlopnak. Így a támadásait az oszlop fel fogja fogni, és mi ilyenkor gondnélkül üthetjük, mivel nyitva hagyja magát a támadása után.

Távolsági, varázslás stratégia

Egy másik célravezető stratégia, ha már leszedtük rajta kívül a többi élőhalottat, vonjuk magunkra a figyelmét, ekkor elkezd futni felénk. Mi fussunk vissza, fel a lépcsőre, ekkor hallani fogjuk, ha minden igaz, hogy belecsobban a kanálisba, menjünk le és kezdjük el lőni nyílvesszővel, vagy soul arrow -val. Amíg körbejárva megkerüli a sarkot, hogy eljusson a lépcsőig jópár találatot bevihetünk rajta. Ha feljön és megint üldözőbe vesz, ismételjük meg ezt a stratégiát.