Covenants - Szövetségek
Way of White Princess' Guard Blade of the Darkmoon Warrior of Sunlight Forest Hunter Darkwraith Path of the Dragon Gravelord Servant Chaos Servant

Bevezetés

Szövetségeknek nevezzük azokat a frakciókat, amikhez a játék során csatlakozhatunk. Egy szövetséghez akkor tudunk csatlakozni, ha egy adott NPC-nek (Nem-játékos Karakter) esküt teszünk, aki általában a szövetség vezetője szokott lenni.
Játékosunk meg lesz jutalmazva ha betartja az általa választott szövetség törvényeit (pl. olyan tárgyakat és mágiát kap, amiket máshol nem lehetne megszerezni) és büntetve, ha megszegi azokat. Egy szövetséghez való csatlakozás hatással lesz az online játékunkra is. További különlegesség, hogy némely szövetség tagjánál, NPC-nél amellett, hogy vásárolhatunk dolgokat, csatlakozhatunk vagy el is hagyhatjuk a szövetséget.

A Szövetségekről általában

Néhány szövetséget meg tudunk "erősíteni", vagy szintet tudunk lépni. A szintlépéssel a legtöbb esetben előnyök járnak és minél magasabb szinten vagyunk az adott szövetségben, az annál jobban kihat az online játékra. Ha egy szövetségben szintet tudunk lépni, akkor azt három lépcsőben tudjuk megtenni. Az aktuális szövetséget, ill. az aktuális szintünket az adott szövetségben a karakter lapon tudjuk megnézni a menün belül.

Szintek egy szövetségben

Szint Szükséges tárgyak száma
Alap szint Nincs, csatlakozással érhető el
1. Szint 10 tárgy
2. Szint 20 tárgy

Ahogy a fenti táblázatból kitűnik, ahhoz, hogy az 1. szintet elérjük, 10 tárgyat kell beszolgáltatnunk. További 20 tárgy megszerzésével maxolhatjuk ki az adott szövetséget. Így összesen 30 ilyen tárgy kell. Mivel ezek a tárgyak legtöbbször nagyon ritkán vagy nehezen fellelhetők, így a szintlépés előtt megéri mérlegelni.

Ha egy szövetség tagjaként úgy döntünk, hogy egy másikhoz csatlakozunk, akkor az új szövetségbe való csatlakozással egyidejűleg a korábbi szövetségben visszalépünk egy szintet. Viszont, ha a szövetség váltást követően azonnal visszatérünk a korábbi szövetséghez, akkor bizonyos kedvezménnyel léphetünk vissza a korábban elvesztett szintünkhöz.

Összesen kilenc szövetséghez csatlakozhatunk a játék során. Ha az adott szövetség vezetőjét megöljük, úgy az aktuális végigjátszás tartama alatt az a szövetség elveszett. Nem ajánlatos semelyik vezetőt megölni, legalább is addig nem, amíg az összes megszerezhető tárgyat, mágiát el nem hoztuk a szövetségből. Továbbá, ha bármelyik szövetség vezetőjét, tagját megtámadjuk, akkor az árulásnak minősül, bűnösök leszünk. Ez több szempontból is hátrányos (pl. szövetség elvesztése, más játékosok vadászni fognak ránk, stb.), de szerencsére bűneink alól feloldozást nyerhetünk Oswald of Carim segítségével, persze ezért borsos árat kell fizetnünk.