Stray Demon
stray-demon.jpg

Adatok

Végigjátszás Életerő (HP) Fizikai védelem Elementális védelem Ellenállás Lélek
1 5250 258/323/194/258 195/207/168 D/C/C 20,000
2 0 0/0/0/0 0/0/0 0/0/0 40,000
3
4 0 0/0/0/0 0/0/0 0/0/0 52,000

Pálya

Undead Asylum (második ottjártunk alatt)
Ahogy belépünk arra a területre, ahol előzőleg az Asylum Demon -val harcoltunk, a padló be fog szakadni alattunk. Itt fogunk megküzdeni a Stray Demon -val.

Ezeket dobja

- Titanite Slab
- 20,000 lélek

Támadási szokásai

- horizontálisan suhint a fegyverével egy nagy ívben.
- felemeli fegyverét a feje felé, és aztán lecsap vele maga elé a földre, ez becsapódáskor egy nagy robbanást idéz elő.
- egy gyors lecsapás a talajra, ami szintén nagy robbanást okoz. Ez a robbanás kiterjed a démon mögé is.
- felrepül a levegőbe és lecsapja magát vissza a talajra a játékossal szembe. Néha csak felszáll és megfordul, de nem csapódik le a földre.
- hátraugrások sorozata (mint ahogy a Tower Knight a Demon's Souls -ban ugrik hátra). Ezt legtöbbször két erőteljes fej feletti lecsapás szokott követni.

Stratégiák

Jobb ha tudjuk:

- A robbantási támadási varázs alapúak. Így, ajánlatos a Crest Shield -et használni, vagy bármely más pajzsot magas mágia ellenállással.
- Ha van Fall Control varázslatunk, használjuk mielött belépünk a területre ami majd leszakad alattunk. Az esés közben a sérüléstől fog védeni minket.

Közelharc stratégia

A legveszélyesebb része a harcnak, az esés az elején. Megfigyelések alapján elmondható, hogy mindig a teljes életerőnk felét fogja leszívni (sajnos). Mint a legtöbb főellenfélnél, itt is a legbiztonságosabb hely ahol tartózkodnunk kell, az a démon mögötti terület. Szóval leesés után, igyekezzünk minél elöbb mögé kerülni.

Mikor a démon mögött leszünk, próbáljunk is ott maradni. Nem feltétlen jó stratégia, ha 'rálockolunk' a szörnyre, inkább maradjuk tisztes távolságban mögötte. Az ideális pozicíó, ha farok hosszúságban maradunk tőle. Ha túl közel jutunk hozzá, általában azt eredményezi, hogy felrepül és ránkzuhan, vagy felemeli a baltáját és levágja a talajra, amivel a vörös mágikus csapását hozzá elő. Ez a mozdulat elég időt ad nekünk, hogy mögékerüljünk. Ezt a szekvenciát kövessük, addig amíg meg nem hal.

Az egyetlen probléma, ha szembetalálkozunk az előrenyúló mágikus csapásával, ami elér minket és hátulról is találni fog. Ez eléggé trükkös, de kikerülhető ha elgurulunk abból az irányból, amerre mutat a karjával. Lehet hogy párszor meg fogunk halni ettől a támadástól, de ne vegye el a kedvünk, mert olyan sokszor azért nem használja.

Próbáljunk ne túl messze lenni a démontól, mert ez azt fogja eredményezni, hogy az igen erőteljes fejsze suhintását fogja elővenni, amivel valószínüleg egy találattal halált fog okozni nekünk, kivéve ha egy igazi tank karakterrel megyünk ellene, vagy bőven a megkövetelt szint felett járunk már.

Próbáljuk ezeket:

- Használjuk az ugrótámadásunkat (előre + R2), amivel biztonságos távolságból is támadhatunk, és elkerülhetjük a farka által okozott sérüléseket. Egy nagy kétkezes kard (mint pl a Black Knight Sword) megfelelő választás, és kellő sérülést tud okozni neki, a 'rálockolás' nélkül is.

- A Bandit's Knife vérzést okozó tulajdonsága és a gyors támadási sebessége jelentős sérülést tud okozni minden harmadik találatra. Ha elég sok staminánk van, lehetséges, hogy a lábát háromszor támadhasssuk, majd elguruljunk a fenék támadása elől, és visszafussunk megint támadni a démont. A Stray Demon elég gyakran ismétel bizonyos támadási mintákat, ezáltal könnyen kiismerhető.

- A leesést követően ha elég gyorsan be tudunk szaladni valamelyik oldalra az oszlopok közé, akkor a démon nem fog azonnal ránktámadni, és lesz elég időnk gyógyítani magunkat, mielött megterveznénk a támadásainkat ellene. Olyan is előfordulhat, hogy a démon egyáltalán nem fog szembeszállni velünk, mindaddig, amíg oda nem megyünk a legközelebbi oszlophoz, vagy meg nem támadjuk. Legyen tudatunkban, hogy ha egyszer már érzékelt minket a démon, többé nem tudunk az oszlopok mögé bujni.

Az olcsó és könnyű módszer

Gyorsan fussunk valamelyik oldalra a teremben, dobjunk pár Dung Pie -t a démon felé. Várjunk valamennyit, az életereje le fog menni kb 15% -val, ezt ismételjük tovább.

Még egy olcsó módszer

When fighting the Stray Demon I found out that if you go to its left side while locked on and get back while facing the left butt cheek, then the shock wave won't hit you. I did this over and over during the fight, staying close enough to attack right after and used the "Great Combustion" spell with my pyromancy leveled up and killed it in 8 blows. NICE!!!

Megfigyelések alapján, ha rá vagyunk lockolva a szörnyre és folyamatosan balra oldalazunk, akkor a bal farpofájánál fogunk állni és a lökéshulláma nem fog eltalálni minket.

Érdekes dolgok

Amikor elkezdjük a játékot, és a cellánkból megyünk ki, akkor ha jobbra tekintünk, láthatjuk a Stray Demon -t a cellájában.
Továbbá, amikor a játék elején felete vagyunk és az Asylum Demon -val harcolunk, akkor hallhatjuk ahogy járkál alattunk.