Solaire of Astora
solaire-of-astora.jpg

Ez a barátságos figura segíteni fog nekünk a játék során számos főellenfél elleni harcban, a következőknél: Belfrey Gargoyles -oknál, a Gaping Dragon -nál, Smough és Ornstein -nél és a Centipede Demon -nál. Ő is része a Warrior of Sunlight szövetségnek és legelőször a Hellkite sárkányos hídnál fogunk összefutni vele, ahogy a felhők közül kikandikáló napsugarakban fürdőzik. Ha a játék során elérünk legalább 50-es Faith -et, meghív minket a szövetségébe. Harc során távolsági tűz és villám támadása van.

Háttértörténet

Solaire a Nap lovagja. Lehetőségünk lesz megidézni őt számos Boss harc elött, a játék különböző szakaszain. Ha túl éli velünk együtt a csatát, egy Sunlight medált ad nekünk, de meghal a harc során, akkor nem kapunk tőle medált.

Útvonal a játék során eléggé összetett, és ahhoz hogy végig segítségünkre legyen a főellenfelek elleni harcokban, és végül az utolsó Boss elleni harcban is, körültekintően és szigorúan minden adott lehetőségnél beszélnünk kell vele. Ha kihagyunk egy találkozást vele, megtörjük az útvonalát, és ezután már nem fog megjelenni nekünk.

Megidézhetjük őt a következő helyeken

Ahhoz, hogy megidézzük őt emberi formában kell lennünk. Egy arany idéző jel fog megjelenni a Boss fehér ködös ajtaja elött, ezt használjuk, hogy segítségül behívhassuk őt.

Pálya Boss harc Követelménye, hogy megidézhessük
Undead Parish Belfry Gargoyles Nincs
The Depths Gaping Dragon Nincs
Anor Londo Dragon Slayer Ornstein & Executioner Smough Nincs
Demon Ruins Centipede Demon Beszéljünk vele a Sunlight Altar -nál Undead Burg -ban
Kiln of the First Flame Gwyn, Lord of Cinder Mentsük meg Lost Izalith -ban

Találkozások Solaire -vel

Alábbiak a különböző találkozási lehetőségek Solaire -vel, beszélnünk kell egy szigorú sorrendben vele, ahhoz hogy a játék utolsó főellenfelénél meg tudjuk majd idézni.

Első találkozás

Az első találkozásunk vele Undead Burg -ban lesz. A Hellkite sárkányos híd túlsó végében lesz, egy párkányon áll, napfürdőzve. Beszéljünk vele és fogadjuk el ajánlatát, ezért kapunk tőle egy white sign soapstone -t, amivel majd az online játékban tudunk lerajzolni egy jelet, amivel más játékosok be tudnak hívni minket kooperativ játékba.

Második találkozás

Miután beszéltünk vele Undead Burg -ban, legközelebb Anor Londo -ban fogunk összefutni vele. Ott a tábortűznél kell beszélnünk vele, ami a fő épületben van, ahol Gwynevere is található. Az alsó szinten lesz a tábortűz mellett.

Ez az oldal még hiányos, kérünk térj vissza majd késöbbi időpontokban is