Sieglinde of Catarina

Leírás

Siegmeyer of Catarina lánya.

Legelőször a The Duke's Archives -ban a harmadik tábortűznél fogunk vele találkozni, a Crystal Cave bejárata elött, egy Golden Crystal Golem alakban. Győzzük le a gólemet és ezzel kiszabadítjuk. Beszéljünk vele, mondani fogja, hogy az apját keresi és hogy találkoztunk-e vele. Válaszoljunk Igen -vel neki és tovább fog menni Firelink Shrine -ba.

Beszéljünk vele Firelink Shrine -ban, válaszoljunk neki megint Igen -vel, hogy láttuk megint az apját, ekkor ő továbbáll, megkeresni az apját.

Miután segítettünk az apjának túlélni Lost Izalith -ot, megint Firelink Shrine -ban lesz megtalálható. Elmondja nekünk, hogy megtalálta az apját és tovább ment egy utolsó kalandra.

Mindketten végül Ash Lake -ban a tábortűznél lesznek megtalálhatóak (nem a sárkánynál, hanem a bejáratnál lévőnél). Utazzunk oda, hogy megismerjük e családi történet befejezését. Beszéljünk a lánnyal és kapunk tőle jutalmul egy Titanite Slab -ot.

Ahhoz hogy megjelenjen nekünk a Golden Crystal Golem alakban, végig kell vinnünk apjának, Siegmeyer of Catarina -nának a történet vonalát Sen's Fortress -ben, Anor Londo -ban és Firelink Shrine -ban. Ha továbbra se jelenne meg, akkor le kell mennünk Blighttown mocsaras részére és beszélnünk kell még ott Siegmeyerrel.

Dobja

1,000 lelket dob ha legyőzzük, 2,000 -et NG+ -ban.

Támadási szokásai

Le tud szedni 11 Humanity -t a Dark Hand -jével (NG+ -ban).