Petrus of Thorolund
way-of-white-petrus.jpg

Megtalálható

Firelink Shrine-ban a liftek felé vezető út mentén.

Története

Petrus Thorolund földjének egy papja. Egy küldetésen van itt három társával együtt (Rhea, Vince és Nico), akik akkor fognak megjelenni mellette, ha megkongattuk az első harangot (azaz, legyőztük a Belfry Gargoyles boss-párost). Első találkozáskor beszéljünk vele kétszer és kapunk tőle egy Copper Coin-t. Ha megint beszélünk vele, vásárolhatunk nála csodákat, valamint csatlakozhatunk a Way of White szövetséghez. Ha a menüjén keresztül beszélünk vele, akkor bizonyos számú lélekért cserébe mesél nekünk a küldetéséről.

Lélek szintenként 100 lélekért cserébe fog nekünk beszámolni a küldetése részleteiről (tehát ha pl. 13-as slvl szinten vagyunk, akkor 1300 lélekbe fog kerülni az információ). A játékmenet szempontjából nem fontos az információ, de puszta kíváncsiságból megtudhatunk ezt-azt, de a legjobb alacsony szinten kihúzni belőle mindent. Ha az ezzel kapcsolatos kérdésére bármikor nemmel válaszolunk, akkor többet nem fogja felajánlani a lehetőséget, szóval a legjobb, ha mindig igent mondunk, még ha nincs is nálunk elég lélek az információért cserébe.

Ha Rhea of Thorolund, Nico of Thorolund és Vince of Thorolund megjelennek mellette, beszéljünk velük is, amíg ismételni nem kezdik önmagukat. Ha később visszatérünk hozzájuk, már hűlt helyüket fogjuk találni, csak Petrus lesz a helyén, de ő is eltűnik a következő alkalommal - majd azonnal visszatér. Ekkor beszéljünk Petrus-szal, hogy megtudjuk, hogyan is érez Rhea iránt. Ezután beszéljünk Knight Lautrec of Carim-mal, fizessük ki neki a kért lelkeket és megtudhatunk többet Rhea-ról. Ezután még egyszer, utoljára beszéljünk Petrus-szal, hogy felfedjen minden titkot. Fontos, hogy mindezt azelőtt tegyük meg, hogy belépnénk a The Depths-be, mivel ilyankor Lautrec eltűnik.

Emberi / Szellem alak dialógus különbségek

Nincsenek

Harc

Csak 5-6 ütés után válik teljesen ellenségessé. Egy buzogányt (Morning star) használ, ami vérzést is okoz találatkor. Nem nehéz hátbaszúrni sem és úgy tűnik alacsony a mágia ellenállása is. Fogja magát gyógyítani a harc alatt, de elég lassan. Megöléséért 1000 lelket kapunk és az Ivory Talisman-t dobja.

Árul

Név Ára (lélek darabszám) Hányszor használhatjuk Hit Helyek Leírás
Heal 4,000 5 12 1 Kevés adag életerőt (HP) gyógyít.
Great Heal Excerpt 10,000 1 14 1 Nagy adag életerőt (HP) gyógyít.
Seek Guidance 2,000 1 12 1 Több üzeneteket fed fel.
Force 4,000 21 12 1 Ez a gyors csodatevés, nem okoz sérülést, csak visszalöki az ellenfeleket, illetve véd a nyilak ellen.
Homeward 8,000 1 18 1 Visszavisz minket az utoljára használt tábortűzhöz, a Homeward Bone megfelelője.
Tárgy Ára (lélek darabszám) Leírás
Talisman 1,000 Csodák varázslására tudjuk használni 118-szor (MagAdjust of 118)
Thorolund Talisman 5,000 Csodák varázslására tudjuk használni 150-szer(MagAdjust of 150)