Oscar Knight of Astora
npc_oscarofastora.jpg

Helyszín

Undead Asylum -ban található, a játék kezdetekor, és ha életben hagyjuk, késöbb, amikor visszatérünk ide szintén itt lesz.

Első találkozás:

A játék kezdetén, ahogy haladunk Undead Asylum -ban, elérkezünk azokhoz a lépcsőkhöz, ahol az élőhalottak csapdát állítanak nekünk. Ha felmegyünk a lépcsőre, beindítjuk a csapdát, ezzel egy nagy golyó fog leszáguldani felénk, ugorjuk félre előle és a golyó keresztül fogja szakítani a hátunk mögött lévő falat, felfedve Oscar szobáját. Beszéljünk vele és ő fogja odaadni nekünk az Estus Flask -ot. Beszéljünk vele még, és odaadja nekünk az Undead Asylum F2 East Key elnevezésű kulcsot is. Ha úgy döntünk, hogy meg szeretnénk ölni még a játék korai szakaszában az Asylum Demon -t, akkor tovább beszélve vele, megkapjuk a Big Pilgrim's Key kulcsot is. Itt eldönthetjük, hogy megöljük-e most, vagy a második látogatásunkkor, amikor már élőhalott lesz.

Második találkozás:

Mikor újra meglátogatjuk az Undead Asylum -ot, Oscar már élőhalott lesz és ránktámad. Ha megöljük 1,000 lelket kapunk érte és egy Crest Shield -et.

A karakter model kinézete alapján az Astora's Straight Sword nevű kardot viseli és a sebzést is e szerint adja, még a 100% -os pajzs blokkolás esetén is.

Leírás

Oscar, Knight of Astora az első NPC, nem-játékos-karakter, akivel találkozunk a játékban. Ő fogja ledobni a hullát a cellánk kulcsával, a játék legeslegelején és késöbb is segít nekünk megszökni, azzal hogy pár kulcsot ad nekünk.

Ezeket dobja

- 1,000 souls (első végigjátszásra)
- Crest Shield