New Londo Ruins

Ez a hely a Firelink Shrine alatt van, FONTOS: Nincs tábortűz a területen. A szellemek jelentenek veszély ezen a területen, nem lehet bántani csak ha olyan fegyver van nálunk. Vigyázzunk mert lehetnek a falakba is. A harc ellenük nagy segitség a Grass Crest Shield, mely gyorsan helyreállitja az állóképességet.

New Londo Ruins (felső)
A romokat azonnal érkezés után a Firelink Shrine-ből el lehet érni. Egy lépcső vezet óramutató járásával ellentétes irányba, lefelé. Elmegyünk Bypass Anastacia (rács mögött), és megtaláljuk a második lépcsőt. Utánna találni egy liftet ami New Londo-ba vezet. Figyelem - a lift nem fog vissza jönni, ha meghalunk odalent, ekkor meg kell húzni a kart, hogy visszajöjjön.

New Londo Ruins (alsó)
A hozzáférést a New Londo Ruins adják, a csigalépcsős-toronyban kell elforgatni a kart. Amikor a hajtókart meghúztuk van a két lift amik New Londo elkezdenek működni.

FONTOS!!! HA leértünk a végére, van egy köd kapu, ne lépjünk be, hacsak el nem készitettük a THE RING: Covenant of Artorias.Ha belépünk a ködben nem fogunk tudni, hogy kilépni. Itt kezdődik a csata Four Kings ellen.

NPC-k:
•Ingward (fontos Resist Curse)
•Rickert of Vinheim

Fontos tárgyak:
•Cursebite Ring
•Composite Bow
•Very Large Ember
•Firekeeper's Soul
•Cursebite Ring

Ellenségek:
•Hollow Dreglings
•Crestfallen warrior
•Wraiths
•Banshees
•Darkwraiths
•Hoards

Főnök:
Nincs

Átjárhatóság:
Firelink Shrine
Valley of Drakes
The Abyss (szükséges Ring of Artorias)