Hellkite Dragon
darksouls_hellkitedragon.jpg

A Drake Sword megszerzése

Ahhoz hogy megkaparintsd a Drake Sword -ot, szedj magadhoz kb 20 nyílveszőt és egy lándzsa típusú fegyvert, a legjobb lesz egy alabárd (halberd) a magas támadó értéke miatt. Menj a híd alá, amin a sárkány ül, látni fogod ahogy a farka lóg a levegőben. A megfelelő időzítéssel találd el a farkát az íjjal. Mikor előre repül a hídon, vedd két kézbe az alabárdot (háromszög) és nyomd meg az R2-öt egy erős pörgő támadáshoz. Ha sikeres találat érte, látni fogod hogy vér spriccol ki a farkából. Ismételd addig amíg egy ablak fel nem jön, hogy megszerezted a Drake Sword-ot.

Csak nyilazva

Ahhoz, hogy csak nyilazással érjük el, hogy a kardot dobja nekünk a sárkány, legalább 15-ös dexterity -nk legyen és kb. 75 darab nehéz nyílvessző. Sok türelemmel elérhető, hogy kb 15-20 -szor eltaláljuk a híd túloldaláról a sárkány farkát. Továbbá ez egy jó módszer 300 lélek megszerzésére, mivel a feldühített sárkány ilyenkor lepörköli a hídon állókat, akik lelkeit természetesen megkapjuk.

12-es dexterity-vel és egy short bow -val (rövid íj) kb 22 lövés normál nyílvesszőt használva

Másik módszer, hogy nem a farkát lőjjük, hanem a sárkány bármelyik testrészét, kb. 50 nyílvesszőtől le fog esni a farka és megkapjuk a kardot. A stratégia a következő: a híd alatt menjünk a 3 mérgező patkány szobájába, öljük meg őket, majd menjünk ki vissza, de jobbra forduljunk a kis beugróba. Innen ha felnézünk látszik a sárkány feje. Lőjünk a fejébe, majd amikor előre repül hídra, még legalább három gyors lövést bele tudunk ereszteni a testébe, mialatt megfordul a hídon. Mikor vissarepül az eredeti helyére, megint lőjjük fejbe és ismételjük a módszert amíg a kardot nem dobja. Ez módszer egyszerűbb, minthogy a híd túloldaláról a himbálódzó farkát kéne eltalálnunk.

Megölni a sárkányt

A legjobb hely ahonnan leszedhetjük a sárkányt, a 3 patkány szobája elötti sarok beugró. Álljunk oda és célozzuk a nyakát, kb 120 nyílvessző kell neki (de hozzunk magunkal legalább 300 nomrál nyilat, ha short bow -ot használunk). Ha jól időzítünk, kettő vagy három találatot is bevihetünk, mielött a sárkány körbefordul a hídon, és míg a hídon körbefordul további három-négy lövést leadhatunk rá. Ismeretes, hogy a sárkánynak vannak gyógyító periódusai, amikoris 15-25%-nyi életerőt visszatölt magának, bár nem tudni, hogy ezt valamennyi idő elteltével csinálja, vagy van neki egy direkt ilyen jellegű gyógyító periódusa.

Érdemes tudni: ha átmegyünk a híd alatt, keresztül a patkányos szobán, fel a toronyba ahol a lovag is van, a sárkánynak ott kell lenni a szokott helyén. Ha keresztül rohanunk a tűzén, egy pajzsal a kezünkben, a tábortűzhöz a sárkány alatti terembe, ekkor a sárkány elrepül és már nem látható a lovag tornyából, még akkor se ha késöbb a híd alatt megint elmegyünk. Igazából a sárkány megjelenése, illetve visszatérése miután elrepült, eléggé véletlenszerű, és valószínüleg ha távolmaradunk az alatté lévő szobától, akkor mindig visszajön.

A sárkány akkor is visszajön, ha kilépünk a játékból, majd visszalépünk.

Leöléséért a nyereményünk 10,000 lélek, a tárgyak a hídon pedig: egy Claymore és egy Soul of Nameless Soldier. Továbbá, lesz egy tábortűz (bonfire) és ki fogjuk tudni nyitni a kaput, ami az Undead Parish pályára visz majd.