Gwynevere Princess of Sunlight
gwynevere.jpg

Helyszín

Anor Londo - azután, hogy legyőztük Dragon Slayer Ornstein & Executioner Smough -t, juthatunk csak be a termében.

Leírás

Gwynevere Gwyn, Lord of Cinder lánya.

Ha beszélünk vele ő fogja odaadni nekünk a Lordvessel -t.

Ő a vezetője a Princess's Guard szövetségnek és ő általa tudunk csatlakozni hozzájuk.

Ha megöljük Gwynevere -t, egyszerűen csak eltűnik, kiderül, hogy ő csak egy illúzió volt, amit Dark Sun Gwyndolin hozott létre. Anor Londo sötétségbe fog burkolózni és a megszokott ellenfelek el fognak tűnni a pályáról, kivéve a Painting Guardian -ok és a Silver Knight -ok. Ekkor az átjáró Dark Sun Gwyndolin -hoz megnyílik, ami a forgó körlépcső torony alján található. Ám ide csak a Darkmoon Seance Ring viselése során tudunk bejutni. A Blade Of The Darkmoon szövetségbe lépéshez is elengedhetetlenül fontos a gyűrű, mivel csak ekkor tudunk letérdelni a ködfal elött.

Miután sötétségbe borult Anor Londo, két emberi npc ellenfél jelenik meg a nagy csarnokban amiből lépcső vezet fel a Dragon Slayer Ornstein & Executioner Smough's terembe. Ha megvan a megfelelő szintünk a legyőzésükhöz, megéri leszedni őket mivel fejenként 5,000 lelket adnak. Ha elhagyjuk Anor Londo -t, akkor vissza spawn -olnak, ezért elég jó farmolási lehetőség adódik itt. Ha használjuk a Homeward Bone -t, vagy ha a Homeward csodát használjuk akkor is respawn -olnak. Gwyndolin követői, a Blade of the Darkmoon szövetség tagjai, meg fognak jelenni, hogy megbüntessék az istenkáromlót, azaz hogy elpuszíttottuk az istennő illúzióját.

Érdekesség, hogy amikor Gwynevere -t "megöljük", hallani lehet Gwyndolin hangját, ez is azt igazolhatja, hogy ő az aki sötétségbe borítja Anor Londo -t, ha ez elött ölnénk meg Gwyndolin -t, akkor természetesen nem lesz sötétség, és persze nem fogjuk a hangját se hallani.

Vigyázat! Ha úgy döntünk, hogy megöljük Gwynevere -t és/vagy Gwyndolin -t Anor Londo tűzőrzője ránk fog támadni, ha megöljük akkor természetesen a tábortűz ki fog aludni és nem is tudjuk majd aktíválni, azonban ehhez a tábortűzhöz továbbra is tudunk warp -olni.