Forest Hunter - Erdei Vadász Szövetség
Forest%252520Hunter.png

A csatlakozás előfeltétele

  • Nincsen

A csatlakozás módja

  • A szövetség vezetője, Alvina Darkroot Garden-ben található. Ő hozzá kétféleképpen lehet eljutni:
    • 1, Darkroot Garden-ben a nagy sziklakapun keresztül. A kulcsot (Crest of Artorias) Andre of Astora-tól, a kovácstól vásárolhatjuk meg 20.000 lélekért. A kapun belépve fussunk egyenesen, kikerülve a ránk támadó NPC-ket egészen a romos toronyig. Belépve balra az ablakban ül Alvina, akivel beszéljünk, hogy csatlakozhassunk a szövetséghez.
    • 2, Alvina-hoz az ellenkező irányból is eljuthatunk. Darkroot Basin-ben fussunk el a Hydra bal oldalán a fal mentén. A vízesés után létrákon feljuthatunk Darkroot Garden-be. Alvina felé jobbra, a szakadék mentén induljunk el.

FONTOS: amikor először beszélünk Alvina-val, akkor mindenféleképpen igennel (YES) válaszoljunk. Ha nemet mondunk, vagy ha elsétálunk, akkor Alvina nem fog utána beszélni velünk sőt, feloldozást kell nyernünk Oswald of Carim-nál!

Megjegyzés:Bizonyos esetekben sajnos előfordulhat egy ún. glitch, ami a szövetség elárulását és a vele járó kellemetlenségeket vonja maga után. Ennek elkerülése érdekében a csatlakozás után közvetlen lépjünk ki a játékból, majd töltsük vissza az állást. A glitch előidézője lehet még továbbá egy programozási hiba, ami a szövetség egyik NPC-t véletlenül megöli (leesik a mélybe) és ezt a program úgy veszi, mintha mi öltük volna meg. Ami, természetesen a szövetség elárulását jelenti.

A szövetség előnyei

  • Csatlakozáskor megkapjuk a Cat Covenant Ring gyűrűt, amivel (ha viseljük) beidézhetnek minket az erdőbe, ha egy nem ebbe a szövetségbe tartozó játékos téved oda. Feladatunk ő(ke)t legyőzni, amivel lelkekre, ill. az általuk eldobott kincsekre tehetünk szert.
  • Az 1. győzedelmes beidézést követően beszéljünk Alvina-val, akitől megkapjuk a Goddess' Blessing varázslatot.
  • A 3. győzedelmes beidézést követően beszéljünk Alvina-val, akitől megkapjuk az egyik leghasznosabb gyűrűt, a Ring of Fog-ot.