Firelink Shrine

Összefoglaló

Főellenfél NPC-k Fontos tárgyak Ellenfelek
Nincs Crestfallen Warrior
Petrus of Thorolund
Snuggly the Crow
Anastacia Of Astora
Griggs of Vinheim
Laurentius of the Great Swamp
Big Hat Logan
Domhnall of Zena
Knight Lautrec of Carim
Rhea of Thorolund
Vince és Nico of Thorolund
Kingseeker Frampt
Zweihander
Morning Star
Winged Spear
Caduceus Round Shield
Ring of Sacrifice
Binoculars
Undead Soldier (Sword)
Armored Hollow
Small Undead Rat

Leírás

Firelink Shrine rendelkezik a legtöbb kapcsolódási ponttal, így ez a helyszín központi szerepet képvisel a Dark Souls világában. Sok NPC akikkel utunk során találkoztunk, ide térnek vissza és innen indulnak újfent saját útjukra. Ezért is ajánlott gyakran visszatérni ide, mert ki tudja, milyen változások történtek legutóbbi ittjártunk óta.

Kapcsolódások

Térkép

map-firelink-shrine.jpg

Végigjátszás

  • Amint földet érünk, pihenjünk is meg a tábortűznél, végezzük el a készletek feltöltését, esetleg lépjünk szintet. Szemben egy igazán segítőkész NPC található (Crestfallen Warrior), akitől megtudhatunk fontos információkat, ill. azt, hogy rövidtávú célunk a két harang (Bells of Awakening) megkongatása. A mellette lévő lépcső az első Tűzőrzőhöz (Firekeeper) vezet. Ilyen NPC-kkel többször is fogunk találkozni. Náluk fogjuk tudni növeli az Estus flaskáink számát Firekeeper Soul-ért cserébe. Tovább haladva lefelé a lépcsőn egy lifthez érünk, ami még alább visz minket. Leérve balra New Londo Ruins-ba érünk, jobbra tartva pedig Valley of Drakes tárul a szemünk elé. Kezdetben egyik helyszín sem ajánlatos a látogatásra, szóval csak óvatosan!
  • A tábortűztől nem messze Petrus of Thorolund-al találkozunk, akivel hasonlóan beszédbe elegyedhetünk, még egy réz tallért is kapunk tőle, bár haszna nem nagyon lesz. Nála be is léphetünk az első szövetségbe (Way of White) - bár nem kötelező - és csodákat, talizmánokat is vehetünk tőle. Mellette, ha felmegyünk a lépcsőn, két liftaknával találkozunk. A lifteket fentről, Undead Parish-ből tudjuk működésbe hozni, de ne féljünk leugrani az aknába, hiszen lent kincsek várnak ránk. Innen kijutni csak úgy tudunk, ha a temető felé leugrunk, majd balra felfelé vesszük az irányt.
  • A temető első ránézésre nyugodtnak tűnik, de a síri csend halálos ellenfeleket rejt, akikkel megküzdeni alacsony szinten eléggé kockázatos, mondhatni életveszélyes. A temető felfedezése így csak később ajánlatos. A végén egy lejáratot találunk, ami The Catacombs-ba vezet, ahova ugyancsak később ajánlatos betérni.
  • Elsőként a hegyoldal mentén felfelé kell vennünk az irány Undead Burg felé, ahol majd az első harangot kell megkongatnunk. Az itteni ellenfelek viszonylag gyengék, bár sokszor támadnak csoportosan és a keskeny pályarészekre is figyelnünk kell. Legyünk különös tekintettel a tűzbombákat hajigáló delikvensekre.

Tippek / trükkök

  • Firelink környékét érdemes bejárni a hasznos tárgyak miatt is.
  • Undead Burg felé a hídra tudunk ugrani lentről. Egy értékes gyűrűt (Ring of Sacrifice) fogunk találni a túlsó felén.
  • A varjúhoz azután fogunk tudni felmászni, hogy működésbe hoztuk a lifteket.