Darkwraith
Darkwraith.png

A csatlakozás előfeltétele

Nincs.

A csatlakozás módja

Meg kell ölni Great Wolf Sif-et, hogy megkapd a Covenant of Artorias gyűrűt, amivel le lehet menni az Abyss-ba (még New Game+-ban is újra meg kell szerezni, mert elveszi a játék miután kijátszottad).

Két módja is van a csatlakozásnak:
1. Miután megvan a Lordvessel nem szabad Framptal beszélni Firelinkshrine-ban, hanem New Londo Ruins-ba kell menni és ott kell beszélni Ingwardal (NPC, vörös varázsló ruhában áll egy épület tetején), aki odaadja az Abyss-hoz a kulcsot.

2. Ha még a Lordvessel megszerzése előtt akarsz csatlakozni, akkor meg kell ölni Ingwardot, akitől így megszerzed a kulcsot.

Miután megvan a kulcs lemehetsz a Four Kings-hez (a gyűrű legyen berakva!). Legyőzésük után beszélj Kaathe-el (bonfire-nél jelenik meg, az Abyss-ban). Levisz majd, hogy helyezd el a Lordvesselt az oltárnál, azután beszélj vele még egyszer és csatlakozhatsz a szövetséghez.

Ha csatlakozol a szövetséghez, akkor Frampt el fog tűnni!

A szövetség előnyei

Cracked Red Eye Orbokat lehet venni Kaathe-től.

Csatlakozáskor megkapod a Dark Hand-ot. Humanity-t lehet lopni más játékosoktól illetve NPC-től, de függ a szövetség szintjétől. Ha 80 humanityt adsz Kaathe-nek, akkor több humanityt tudsz elszívni.

10 humanity felajánlásánál Red Eye Orb-ot kapsz, ezzel be tudsz törni másokhoz.

30 humanity felajánlásánál megkapod a Dark Sword és Darkwraith Armor Set-et.

Az árulás büntetése