Big Hat Logan
big-hat-logan.jpg

Helyszínek

Attól függően, hogy hol tartunk a történetvonalában, különböző helyszíneken fog megjelenni a játék során (időrendi sorrend):

Sen's Fortress
Egy rejtett területen, ami elött egy alvó serpent őr van, egy cellában van fogvatartva. A kőgolyólövő szerkezetet kell átállítanunk úgy, hogy a legördülő golyót abba az irányba lökje, ahol az őr támassza a falat. Az egyik függő cellában lesz, de ehhez szükségünk lesz a cella kulcsára, vagy a Master Key -re, amit a Crestfallen Merchant közelében fogunk találni, ahová a törött hídon átugorva tudunk csak eljutni, az Iron Golem Boss harc elött. Ha kiszabadítjuk Logan -t, tovább fog állni Firelink Shrine -ba.

Firelink Shrine
Pár varázslatát fogja nekünk itt árulni, de csak ha az inteligenciánk 15-ös, vagy nagyobb, ha késöbb is összefutunk vele, ez a kritérium semmis lesz. Ha beszélünk vele, elmondja, hogy hamarosan folytatja utazásait. Mikor elhagyja a Shrine -t, Griggs of Vinheim fogja árulni a varázslatait. A következő állomása az útján a The Duke's Archives.

The Duke's Archives (fogvatartva)
Az utolsó állomás az útján. Megint fogvatartják az alsó szinten lévő börtönben, néhány Pisacas őr társaságában, amit a Seath the Scaleless Boss -val való első találkozásunk után érünk el. Szükségünk lesz a Archive Tower Giant Cell Key nevű kulcsra, hogy kiszabadíthassuk. Ez a kulcs az elmozdítható könyvesszekrény mögött lesz, ott ahol a crystal caves pálya felé tudunk kimenni, pont a második tábortűz környékén. Az egyik kincses ládában lesz, ahol a két Mimic is van. Mikor kiszabadítottuk és beszéltünk vele, ha újra töljük a játékállást, ő már abban a teremben lesz, ahol a kulcsot is találtuk. A padlón fog ülni, és most már a legerősebb varázslatait is elérhetjük, és a 15-ös inteligencia szint követelmény is megszünt.

The Duke's Archives (Hollow állapotban)
Miután legyőztük Seath the Scaleless -t, és megvettük a legújabb varázslatokat is, beszéljünk vele párszor, észre fogjuk venni, hogy kicsit megőrült szegény. Töltsük újra a játékállást, és el fogja hagyni ezt a helyét is. Mostmár ott fogunk vele találkozni, ahol legelőször a sárkánnyal is, de msot már hollow formában fog ránktámadni. Ha legyőzzük, dobni fogja a Big Hat nevű kalapját, a Tin Crystallization Cataylst -ját, és a White Dragon Breath varázslatot. Továbbá, ha visszamegyünk abba a szobába, ahol a földön ülve árulta a varázslatait, lesz egy új láda, amiben a páncélját, a Big Hat's szettet fogjuk találni.

Árul

Megjegyzés: nem az összes varázslatát fogja árulni nekünk Firelink Shrine -ban. A legerősebb kristály varázslatait csak akkor érhetjük el, ha kiszabadítjuk a The Duke's Archives -ban.

Varázslat neve Ára Használat száma INT Slot szám Leírás
Great Soul Arrow 6,000 20 14 1 Gyors Soul Arrow, magas sebzéssel
Heavy Soul Arrow 2,000 12 12 1 Lassú Soul Arrow, magasabb a sebzése, mint a Great Soul Arrow -nak
Great Heavy Soul Arrow 8,000 8 16 1 Lassú Soul Arrow, magasabb a sebzése, mint a Heavy Soul Arrow -nak
Homing Soulmass 20,000 10 18 1 Célkövető lélektömeget lő, nagyon hasonló a Demon's souls -os homing soul arrow -hoz
Soul Spear 40,000 4 36 1 Van olyan erős, mint a Gwyn's lightning
Magic Weapon 3,000 5 10 1 Bal kézbe téve a jobb kézben lévő fegyverhez ad mágikus sebzést
Magic Shield 3,000 5 10 1 Ideiglenesen mágikus védelmet ad a pajzsunknak, a pálcának a jobb kézben kell lennie
Soul Arrow 1,000 30 10 1 Gyors lövedék lő a célpontba, mágikus sebzést okoz
Homing Crystal Soulmass 30,000 10 24 1 Erősebb Homing Soulmass
Crystal Magic Weapon 20,000 3 25 1 Magasabb mágikus erőt és kristályosodást ad a fegyverhez
Crystal Soul Spear 50,000 4 44 1 Erősebb Soul Spear (lélek lándzsa)

Ezeket dobja

Fontos: attól függően, hogy hol tartunk a történetvonalában, fog dobni más és mást. Ha azelött öljük meg, hogy hollow formába változott, nem tudjuk megszerezni a fontos tárgyakat, mint pl a varázspálcáját, vagy a White Dragon Breath varázslatot, tehát ajánlott csak azután kinyírni, hogy hollow lett és ránktámad.

- 1,000 lélek (ha hollow forma elött öljük meg)
- Big Hat (ha megöljük, csak ha már hollow lett)
- Tin Crystallization Cataylst (ha megöljük, csak ha már hollow lett)
- White Dragon Breath spell (ha megöljük, csak ha már hollow lett)

Megjegyzések

Ha a "Wisdom of a Sage" trófeát szeretnénk, mindenképp kövessük pontosan a történetvonalát, ahhoz hogy meg tudjuk szerezni az összes varázslatot.
Nem erősítették még meg, de előfordulhat, hogy dobni fogja a cuccait a sztorija korai szakaszában is, ha már megöltük a sárkányt, de ha 100%-ra biztosak akarunk lenni, akkor inkább kövessük a fent részletezett történetvonalat.