Asylum Demon
asylumdemon.jpg

Pálya:
Az Asylum Démon az Undead Asylum bevezető (tutorial) pálya főellenfele.

Lélek:
még nincs erről információnk…

Gyengéi
Tűz

Támadási mintái

- Fegyverével nagy ívben, vizszintesen suhint.
- Magasba emeli fegyverét a feje fölé, és az elötte lévő területre csap le vele.
- Fegyverével egy gyors csapást mér a földre.
- Felrepül egy pillanatra a levegőbe és aztán levágja magát a földre.

Stratégiák

Black Firebomb-os technika (Fekete Tűzbombák)

Ahhoz, hogy legyőzd és megszerezd a Demon's Great Hammer nevű fegyvert, a játék elején az adományok közül a Black Firebomb-ot válaszd és amikor legelőször találkozol vele, győzd le. Jó módszer erre, ha körbe-körbe szaladgálunk körülötte, kivédve a támadásait és a bombákat dobálva rá. Elég lesz neki 5 találat.

Közelharc (NG vagy NG+)

Ha belefektetünk elég időt a karakterünk fejlesztésébe, akkor lehetséges hogy közelharcban, az első találkozásunkor legyőzzük az Asylum Demon-t.

Ha a Deprived osztályon kívül bármelyik másik osztállyal indulunk, vegyük le az összes páncélunkat, hogy közelharcban könnyebben legyőzzük, vagy a fenti tűzbomba taktikát követve. A megnövekedett mozgási sebességünknek hála, ha mindig mögötte maradunk nem lesz lehetősége megütni minket. A háta mögött van tehát a biztonságos zóna, oldalra gurulásokkal elkerülhetjük a támadásait, kivéve a nagy horizontális suhintásait.

Mikor a Démon a horizontális csapására készül, észrevehető, hogy a vállát kissé megcsavarja. Elkerülhető ez a támadása, ha hátragurulunk, vagy pedig a suhintása irányába gurulunk, aminek következtében mindig a támadása elött leszünk. Ha hátragurulunk, a Démon majdnem egy teljes 180 fokos fordulatot tesz, ezáltal pont szembe leszünk vele. Tehát a hátragurulás után rögtön egy oldalragurulást csináljunk, hogy elkerüljük a következő frontális támadását.

Végezetül, mindig maradj biztonságos távolságban, mikor a Démon felrepül, hogy elkerüld az összezúzásodat. Ha ezeket betartod, lassan leszedhető darabonként az életereje. Ez a stratégia különösen hasznos lesz az NG+ -ban, ha vársz addig.

Általános tudnivalók

Miután legyőztük (csak az első találkozás számít) megkapjuk a Demon's Great Hammer-t.