Armored Tusk

Helyszín

Az első vaddisznóval az Undead Parish -nál lévő kapu elött fogunk összefutni. Vigyázzunk, mert néhány élőhalott katona rejtőzik, az épület oszlopai között.
Még két vaddisznó található a The Duke's Archives bejáratánál. Ezek jobban páncélozottak, mint az első, még a hátuk is védve van.

Ezeket dobja

Fang Boar Helm (ritka, az általános hiedelemmel ellentétben nem szükséges a fejét támadnunk)

Megerősítve: a ráugrós támadással garantált a dobása (általában elég egy ütés, ha nem, gyengítsük le egy kicsit)

Lelkek

500 (Undead Parish)
1,000 (The Duke's Archives folyosóján)

Támadási szokásai

Futó támadás: a vadkan rohamozva támadni fog felénk, megpróbál a szarvaival elsöpörni (meglehetősen sok sebzést okozva).
Hátrarugás: mikor hátulról támadjuk, megpróbál elrugni minket magától.
Vadkan söprés: mikor a feje elött állunk, megpróbál a szarvaival félresöpörni minket.

Stratégia (az Undead Parish felé vezető kapu elött)

Először csaljuk el és öljük meg a két élőhalott katonát, így csak a disznóval tudunk foglalkozni.

Közelharc

A disznó gyengéje hátulja, ezért körözzünk körülötte és próbáljuk minél többször hátbaszúrni. A pályán található oszlopok (jobb oldalt) védelmet nyújtanak a támadásai ellen. Ha felmegyünk a lépcsőn és az ott lévő élőhalottakat is kiiktattuk, a ráugrós támadással is próbálkozhatunk.

Tábortűz stratégia

Az íjjászok közelében felvehető egy Alluring Skull. Ezt dobjuk a tűzbe, erre a disznó magától besétál a tűzbe és megöli magát. Továbbá a pályaszakasz televan fáklyákkal, amikhez szintén odacsalhatjuk a vadkant, s mivel extrém módon érzékeny a tűzre, gyors halálban fog részesülni rövid időn belűl.